joi, 3 mai 2012

Brandusele din Pasul Rotunda

Locatia: Pasul Rotunda
Data: 29 Aprilie 2012
Participanti: Adi,Dadi,Cristina si Ionel
Duminica dimineata la  ora 8,30 ne-am intalnit in parcarea de la Penny-market si am plecat pe directia Mestecanis,Ciocanesti,Carlibaba. Dupa fostele unitati militare am facut stanga in Pasul Rotunda.Am parcat masina in fata cabanei Rotunda si am intrat sa-i salutam pe cabanerii Victor si Lucica,oameni de mare omenie si foarte ospitalieri.Dupa ce am stat cu ei la taclale pret de cateva minute, am pus rucsacii in spinare si am intrat in traseul banda rosie ce duce inspre Lacul Lala, Vf Rosu,Vf Inaut ,Vf Inau. Dupa cateva zeci de merti la iesirea din padure in golul alpin am si dat cu ochii de o frumoasa tufa de ghiocei :)) ce din prima.. ne-a adus zambetul si bucuria pe fete .Am atasat si cateva poze pentru voi cei ce urmariti drumetiile noastre :)
vestitorii primaverii:))
Admirand frumusetile naturii :)
:))
Frumoasa gradina :))
E ceva de vis,peste tot unde te uiti sunt branduse:)
Dadi in plina ascensiune:))
Cu pasi hotarati spre culmi :)
De la stanga la dreapta: Vf.Rosu,Vf Ineut,Vf Inel
Poza de  grup :) in fundal se vede vf Rosu
Vf.Rosu
:)
Uracarea e destul de dificila, zapada e moale plina de apa si la bocanci in unele locuri de scufunzi
Un grup de suceveni au venit doar pana la baza crestei Inautului,de aici incepe zapada care pe unele locuri e pana la brau
Pe creasta Inautului, in dreapta se vede vf Ineu
La intoarcere nu am putut sa ma aptin macar o poza sa mai fac cu acest camp plin de branduse :)




Am fost incantati de ce am vazut si de ziua minunata din punct de vedere meteo.Am ajuns la Cabana Rotunda unde am fost asteptati si serviti de catre doamna Lucica cu placinte umplute cu mere si cate o cana de ceai.Dupa o pauza de o ora am plecat spre casele noastre,unde am ajuns la 21,30. Va doresc zile senne si pace pe munte !!!

3 comentarii:

  1. Frumoasa drumetia.Brandusele-mi incanta sufletul mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare. Sunt unul din sucevenii care au urcat in ziua aceea. Voi ati mai urcat recent? Au inflorit rododentronii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionel Hau www.cararidebucovina.blogspot.com22 iunie 2012 la 13:15

    Salutare, nu am mai fost de atunci in Inaut,Inau,Lacul Lala.
    Am fost din Pasul Rotunda pe 3 si 4 Iunie pe Omul si am vazut atunci la baza varfului doua tufe de rododendroni deza cu flori frumoase.
    Sigur sunt infloriti in Rodnei.
    Va doresc ture frumoase !!

    RăspundețiȘtergere